Nananananana…Yeahyeahyeah!

Hvis jeg hører musik på vej til arbejde, er det som regel rock eller hiphop. Fordi det får mig i gang, og fordi det passer til mit åh-så-barske image.

Men i dag er det fredag, solen skinner ind i mellem og forleden gav en veninde mig Wham på hjernen, så i morges smed jeg al skam over bord og lallede mig gennem byen til den her (det er faktisk forbløffende nemt at vrikke røv, mens man cykler):

Og det var, som om den ene dansende bøsse tog den anden, så før jeg vidste af det, havde jeg sat den her på:

God fredag, jeg vil tage ud og lede efter den street cred, jeg mistede et sted på Nørrebrogade.

4 thoughts on “Nananananana…Yeahyeahyeah!

  1. Wham Rap var længe det eneste min nu 3-årige søn ville danse til. Og man kan jo godt forstå ham. Måske kan du finde din street cred i den slags numsedansende rap, som kun Wham-drengene kan lave.

    • Arh, street bliver det aldrig, men hvor ville jeg alligevel ønske, jeg kunne vrikke, glide og klappe i takt som George! Skal til at spille mere Wham for børnene, de er også dejligt ligeglade med, hvor elendigt jeg danser…

  2. Yessss! Det var netop den sang, jeg hørte i mit hoved da jeg læste din overskrift 🙂
    Fredage er de bedste!

Skriv et svar

