Madam Mie ser alt

Da jeg omsider er blevet ejer af en smartphone, så er der sandelig ikke nogen der skal snydes for min personlige og nu grafisk præsentable sms-korrespondance. F.eks. fra i morges, hvor der skete noget så vildt, at jeg var nødt til at dele det med manden:

image

Er det bare mig, eller bliver der slet, slet ikke udvist nok entusiasme over mine nyfundne overnaturlige evner?!! Personligt lægger jeg allerede planer om at investere i en krystalkugle og et telt. Og måske nogle større øreringe. Det er jo helt vildt!!!

(At jeg sjofler mig igennem hentyder i øvrigt til, at opgaven blev skrevet med det yderste af neglene på meget lidt tid – men ret meget kaffe – udelukkende med det formål at bestå. Karakteren er nærmest et mirakel i sig selv.)

4 thoughts on “Madam Mie ser alt

  1. Kunne du ikke lige tjekke, hvornår min karakter bliver lagt op, for jeg er meget nysgerrig, men samtidig utroligt dårlig til at huske mit KU-password?

    • *mystisk sagte mumlen*… Jupiters måner står gunstigt… En vred løber med tusind buer vil komme…

      Det er kun den ene af mine karakterer, der er lagt op, så der kan sagtens gå laaaang tid endnu – men det ved du vel. Siger til, hvis jeg drømmer noget!

  2. Kære Madam Mie. Jeg har desværre mistet min tiltro til befolkningens sunde fornuft i stemmeboksen. Kan du se hvor jeg kan have lagt den? 😉
    Godt gået med både at finde Sønne og score 7 i opgaven 😀

    • Kære Mette
      Jeg døjer selv med det samme problem. Som udgangspunkt ville jeg lede på bunden af en stor gin & tonic.

      Forudseende hilsner
      Madam Mie

      (Og tak. Eftersom min bedre halvdel læser med herinde, må jeg hellere skynde mig at sige, at ingen af delene kunne jeg have gjort uden ham.
      Vil også gerne takke mine fans. Og akademiet.)

Skriv et svar

