Nogen, der vil med hen og se noget maling tørre?

Man får åbenbart stadig Roskildeblues i en alder af 32; nåede lige at tænke “puha, nu er jeg gammel, magter ikke mere festival, godt der er et helt år til næste gang”, og sekundet efter sad jeg på arbejde og drømte bare om at stå på en mark med en fadøl og en cigaret og nogle koncerter og nogle venner. (I det mellemliggende sekund – eller halvandet døgn om man vil – nåede jeg til gengæld at føle mig uendelig slidt.)

Prøver derfor at peppe mig selv lidt op ved hjælp af hverdagens små finurligheder, som f.eks. det her jordbær, som lå i mine havregryn og lignede et hjerte i morges:

IMG_8769

Eller post-it-origami på arbejde:

image

Og således fik jeg også mine læsere til at savne Roskilde, inklusive dem, der ikke har været af sted… Tema for i morgen: 10 års feriebilleder og noget sjovt, jeg drømte i forgårs.

Skriv et svar

