Aaaaallll by mysee-eeelf…

Jeg fremstiller vist tit familielivet med tre børn som lidt af en ørkenvandring. Altså, en vandring i en temmelig overbefolket ørken med rod, larm, vasketøj og et tight skema af putte-spise-sovetider. Jeg brokker mig gerne. Og drømmer om fred og alenetid.

Men når jeg så vinker mand og børn af sted på fem dages ferie (tak, svigermor!). Og jeg går tilbage i lejligheden med ondt i maven, lukker døren bag mig og er lige ved at græde over alle de tomme, stille rum.

Så ved jeg godt, at jeg faktisk har noget, der er meget, meget dyrebart.

"Så er det bare dig og mig, Weekendavis. Skål!"

Så er det bare dig og mig, Weekendavis. Skål!”

2 thoughts on “Aaaaallll by mysee-eeelf…

Skriv et svar

