Hun har det ikke fra fremmede

På vej hjem med børnene i Christianiacyklen for et par måneder siden:

Datter (råber): “For Søren, for Søren, for Søren!”

Mig: “Du råber ‘For Søren’ hele tiden. Hvem siger sådan?”

Datter: “Det gør Kathrine!” (pædagog i børnehaven)

Mig: “Ja?”

Datter (glad): “Ja. Jeg sige ‘For Satan!’, så Kathrine sige, det hedde ‘For Søren!’ Så jeg sige ‘For Satan!’, så Kathrine sige ‘For Søren!’. Så jeg sige…”

Mig (mumler): “For helve…Doh!”

One thought on “Hun har det ikke fra fremmede

Skriv et svar

