Inden jeg om to minutter forsvinder i en sky af sjove smage og dekorativ emballage

Min søde lillesøster er lige kommet hjem fra 2 måneders feltarbejde i Udkantsjapan (efter at have afleveret sin BA-opgave et semester før tid – det er vist ret tydeligt, hvem der har de akademiske nosser i familien).

Og se nu, hvad hun har haft med hjem, bortset fra alskens gejl til børnene: Den samme pulver-majssuppe, som jeg fik for ti år siden af en japansk pige på min højskole, og som jeg ikke siden har kunnet opdrive nogen steder i verden, japanske nudelsnacks, en mærkelig dims, der skal to minutter i ovnen og derefter smager af cheesecake(!) og grøn te-chokolade med Hello Kitty på. Min sjæl, hvad vil du mere?

Regner med at spise ungerne af med panda-chokoladen og nogle koala-kiks, som søs også har været så sød at købe. Resten er mit. På Gollum-måden.

Regner med at spise ungerne af med panda-chokoladen og nogle koala-kiks, som søs også har været så sød at købe. Resten er mit. På Gollum-måden.

Skriv et svar

