Det var en lys og stille morgen

Jeg er slet ikke morgenmenneske, men jeg kan egentlig godt lide morgener.

Især sådan en sommermorgen, hvor solen skinner, og himlen er blå. Hvor jeg afleverer børn og bagefter kan spise morgenmad i en tom lejlighed. Hvor selv folk på gaden er helt stille, når jeg cykler forbi. Hvor folk i min afdeling møder lidt senere, så jeg starter dagen alene. Som om alle lige var blevet enige om, at jeg nok godt kunne bruge lidt fred og ro.

Jeg er slet ikke morgenmenneske, men det er nok i virkeligheden mere mennesker end morgener, det kniber med.

image

8 thoughts on “Det var en lys og stille morgen

  1. Sådan har jeg det også. Morgener er sådan set okay, men stress er ikke. Så det er stort, når man indimellem har en rolig morgen hvor alle er glade.

  2. For nogle uger siden var min mand og børn hos farmor og farfar, og jeg var alene i tre dage. Jesus, det var nogle dejlige morgener… Er generelt fan af at gå i bad uden at hilse 50 gange på min 1-årige (selvom han er mega sød, når han flår bruseforhænget fra og siger ‘heeeej, moar’ og vandet plasker ud på gulvet) og at lægge makeup uden at forklare hvad mascara er (every single time!) for den 3-årige. Og spise morgenmad helt uden at dele.

    Og da jeg havde haft to morgener af den slags kunne jeg bare ikke vente med at få dem hjem igen. Så på den måde kan man bare ikke rigtig vinde, vel? 😉

    • Hehe, børn er bare så upraktisk selskabelige om morgenen!
      Har det helt på samme måde, savner ro til hverdag og savner min familie, når jeg er alene…

  3. Så fik jeg lige læst hele din blog ☺️👌 Tak til Superheltemor for anbefalingen! Dejligt at se hvor meget du har fået skrevet her i August 😄

    • Nej, hvor sejt, føler mig meget smigret! 🙂
      Ja, prøver lidt at få et flow op at køre igen – kan godt mærke, at jeg ikke går hjemme, ligesom da jeg startede…

Skriv et svar

