I øvrigt… (IX)

…har vi som de sidste i verden fået Netflix. Og sweet mother of all good, var det ikke for børn og arbejde, ville jeg aldrig forlade sofaen igen. Allermest savler jeg ved tanken om alle de dokumentarfilm, jeg skal junke – bare, hvis nogen var i tvivl om, hvor stor en nørd, jeg egentlig er.

…er Sønneke for selskabs skyld begyndt at sove på en madras inde hos sine søstre; så ligesom da vi boede i en 3-værelses, ligger alt mit guld igen og putter i samme rum, og det er bare SÅ hyggeligt. Måske lige bortset fra, når guldet krydsvækker hinanden og dermed deres forældre to-fem gange i løbet af natten.

…er dk4 verdens mindst underholdende kanal på den virkelig underholdende måde. Se bare et afsnit af Jagtmagasinet, I dare you! Eller dansktop-talentshowet, hvor ikke engang deltagerne er i stand til at klappe i takt. Dogme-tv når det er bedst   – især hvis man lige drikker en halv flaske rødvin up front.

…må det være skæbnens onde lune, at jeg samtidig med opdagelsen af, at næsten ingen af mine jeans passer længere, får nys om noget, der hedder Rotel Dip. En uhellig blanding af ost, tomat, chili og kød(!) til at dyppe chips i, som nu har fyldt mine tanker siden i går. Fuck tynde lår, jeg vil have flydende ost!

"Pølse er jo krydderi, ligesom bacon, og kage er nærmest et grundstof, så det karambolerer på ingen måde med min glutenfri veganer-diæt!"

“Pølse er jo et krydderi, ligesom bacon, og kage er nærmest et grundstof, så dettehersens passer helt fjong med min diæt!”

5 thoughts on “I øvrigt… (IX)

  1. Åh, Netflix har mange gode dokumentarer. På den amerikanske (google kan hjælpe med hvordan man får adgang dertil) har et KÆMPE udvalg af gode dokumentarer!

    Ps: hvad skal man bruge tynde lår til om vinteren?

  2. Se Top of the Lake! Og så har jeg lige set første afsnit af Peaky Blinders i går, og det tegner GODT! Børnene må lære at putte sig selv.

Skriv et svar

