Altså

Ahja, blogging, you say…?

Det er bare fordi, jeg havde et arrangement med arbejde i weekenden, hvor jeg lige skulle vise, at de har ansat den helt rigtige. Til at tømme baren, altså. (Fordelen ved old-school chefer er, at den slags opførsel trods alt aftvinger en vis respekt og et par anerkendende nik under mandagsmøderne). Og jeg kan altså ikke blogge, når jeg er ved at dø af tømmermænd.

Og så skulle manden og jeg lige bruge søndagen på at skændes, og jeg kan altså ikke blogge, når jeg er i (den slags) dårligt humør.

Og jeg ved ikke, om det var skænderiet, men min bedre halvdel lagde sig i hvert fald øjeblikkeligt syg, og vi har en deadline på arbejde, der nærmer sig, så lige nu går dagene ret meget med arbejde, cyklen frem og tilbage, noget nemt til aftensmad og så udkoksning på sofaen med et glas rødvin efter puttetid. Og jeg kan altså ikke blogge, når jeg sover på sofaen.

Men lige om lidt, så kan jeg godt. Blogge, altså.

Ja, det var altså, hvad det kunne blive til

Ja, det var altså, hvad det kunne blive til. 

3 thoughts on “Altså

  1. Ja, sådan er livet jo også. Det bliver heldigvis næsten altid godt igen. I mellemtiden er lille luftklem til dig.

    Kh
    HemmeLine

Skriv et svar

