*Indsæt selv Bikstok-titel*

Så tog familien til Jylland, og mand, hvor skulle jeg bare udnytte tiden to da max! Tage kørekort som var der ingen morgendag, sortere fotos fra de sidste tre år, blogge som ind i hampen, lave en masse kaffe- og cocktailaftaler og selvfølgelig arbejde, arbejde, arbejde.

Indtil videre er det mest blevet ved arbejdet. Bevares, jeg har haft veninder ovre til bøffer og en røvfuld rødvin en enkelt aften, men ellers har jeg arbejdet 10-11 timer, spist aftensmad foran fjernsynet, er gået kold på sofaen og stået op næste dag og gået på arbejde igen. Ikke fordi jeg er dennehersens supervigtige karrieretype, der får alle hjulene til at dreje rundt, men fordi vi har masser at lave for tiden, og jeg desuden er på afspadseringsordning, så det er nu, de der halve fridage og tidlige hentninger skal spares op. Og så ER det bare rart at kunne blive, til man er færdig, uden hverken at skulle have dårlig samvittighed eller gemme en rest energi til hjemmefronten.

Men nu gider jeg snart heller ikke flere trætte tv-dinners i ophøjet ensomhed. I morgen aften kommer min posse hjem, og jeg glæder mig til at se dem.

Da min næste afsendte mail blev indledt med "Kære Tbplfgtgvhhhhhhhhhhhhhhhhhh"

Da dagens sidste mail blev indledt med ordene “Kære Tbplfgtgvhhhhhhhhhhhhhhhhhh”

Skriv et svar

