Den der spørgerunde…

…som jeg satte i gang for over et år siden, den mangler jeg stadig at gøre færdig. Lidt pinligt, især fordi jeg faktisk fik både mange og gode spørgsmål, og så tillader jeg mig bare at svigte alle mine dedikerede fans på den måde, tsk,tsk.
Men inden nogen opretter en kriselinje, LOVER jeg at få de sidste svar skudt af inden for de næste par uger. Har lige tjekket kommentarfeltet fra dengang, og det var vist noget med mit valg af uddannelse (og mere om mit sidefag), behind the scenes på mit LEGO-gejl, noget litteratur-nørderi, et ultrakort rids af Israel/Palæstina-konflikten og Fairclough forklaret med LEGO (lige den sidste må nok vente, til jeg har en fridag).
Gode emner i øvrigt, og flere af dem ER jeg faktisk gået i gang med, men såehøh er jeg lissom gået i stå…fordi de er blevet lidt lange eller lige virkede malplacerede i sammenhængen (denne blog kører jo ellers efter en meget stram redaktionel linje).

Fortsættelse følger!

"Okay, lad mig se... 'Indbydelse til 10-års folkeskolejubilæum', 'Vind en iPod', 'Besøg det smukke Tjekkoslovakiet'... Bør vist tjekke mine mails noget oftere!"

“Okay, lad mig se… ‘Indbydelse til 10-års folkeskolejubilæum’, ‘Vind en iPod’, ‘Besøg det smukke Tjekkoslovakiet’…bør vist tjekke mine mails lidt oftere.”

 

3 thoughts on “Den der spørgerunde…

    • Ved nærmere eftertanke kommer det vist til at kræve mere end én fridag…
      (Du ligger ikke tilfældigvis inde med nogle partisaner-tørklæder i LEGO-størrelse?)

Skriv et svar

