I ugen, der gik, har jeg…

  • Stemt blankt. Fordi jeg i sidste ende ikke kunne forsvare en stillingtagen til noget, jeg fattede hat af. Undskyld.
  • Været til min første voksne  firmajulefrokost. Den endte alt andet end voksent, og mandag morgen var der et udbredt behov for at udpege ham, der var ansvarlig for strømmen af fernet-shots. At jeg så greb et surfbræt og red den bølge hele vejen til barluk og kravlen hjem, snakker vi ikke højt om.
  • Underholdt lettere skræmte jævnaldrende om, hvor meget jeg altid har hadet alle former for boybands og deres patetiske lortemusik (se ovenstående punkt).
  • Haft tømmermænd i to dage (copy that).
  • Ignoreret enhver form for håndbold.
  • Pimpet nissedøren (tak, Kvickly).
  • Reddet mig en forkølelse. Pik.
  • Tænkt over en masse blogindlæg, haft dårlig samvittighed og endeligt besluttet mig for, at det er bedre bare at skrive et eller andet. Vi ved jo alle, at kvantitet er vigtigst. I verden.
Overvejede at supplere med et 'Lad alt håb fare'-skilt, men referencen ville alligevel være spildt...

Overvejede at supplere med et “Lad alt håb fare”-skilt, men kom frem til, at den reference ville være rimelig spildt.

7 thoughts on “I ugen, der gik, har jeg…

  1. åh jeg skal til julefrokost fredag aften, og lørdag kl 14. Måske jeg skal tage en fridag mandag, da jeg også har nået en alder, hvor tømmermændene hænger for evigt

Skriv et svar

