Godt nytår!

Her er stemningen sløv, men behagelig. Vores sushi er klar om en halv time, mine tømmermænd er overraskende få, og om lidt starter Kung Fu Panda 2, så jeg er ganske godt tilfreds med tilværelsen. Sidste år lavede jeg noget nytårsforsæt om at finde et arbejde og blive en bedre mor… Det første blev klaret, det andet er vist mere en slags løbende projekt med svingende bevillinger. Og i år skal jeg med Himlen og bloglæsere som mine vidner have taget det fucking kørekort.

Og så ikke mere nytårsvrøvl, det findes der rigeligt af i min facebookindbakke. (Prisen for årets opslag går til ham, der helt underspillet skrev “Bare sådan i plenum: er der nogen, der har haft nogle op- og nedture i 2015?”. Fniser stadig lidt over den.)

Skriv et svar

