…og hurra for mig!

Nå, endnu en gang ser det ud til, at vejrguderne har tænkt sig at messe med snehaderens fødselsdag (ja, jeg omtalte lige mig selv i tredje person, det er den slags, vi kan tillade os i dag). Det kan selvfølgelig nå at skifte til semi-skyet og 20 grader, men jeg vil nødig love noget.

Sidste år havde jeg krise over at være fyldt 32 og stadig stå uden voksenjob; i år går det noget bedre. Har derfor valgt at fejre mig selv hele to gange, en gang i dag på den familievenlige måde og en gang i weekenden på børnene-bliver-passet-måden. (Og som jeg i disse dage står i en syndflod af kagebagning (skal for helvede også have kage med på arbejde, så det bliver 3 kager i alt), indkøb, rengøring og forberedelse af mad til 2 x middag, vil jeg da gerne have lov at takke både fortids-Mie og akademiet for det herlige indfald!)

Og så har jeg fået en fin kjole, to tegninger og et gult plasticarmbånd pakket ind i en miniaturemodel af Dødsstjernen (som jeg stærkt regner med at skulle levere tilbage til Sønneke, inden dagen er omme).

Hurra for det hele, selv for sne!

Har jeg forresten nævnt, at jeg virkelig godt kan lide mine kollegaer?...

Har jeg forresten nævnt, at jeg virkelig godt kan lide mine kollegaer?…

12 thoughts on “…og hurra for mig!

  1. Tror aldrig jeg har skrevet en kommentar – Men i dag får du en. Hjerteligt tillykke med fødselsdagen! Du skulle have boet på Fyn. Her er der absolut ingen sne at spore 😉
    P.S. Tak for en af danmarks bedste blogs! Som i virkelig!

  2. Tillykke med fødselsdagen :-).
    Og ja nogle gaver og indpakninger må man regne med at levere tilbage. Det er tanken der tæller.

  3. Hurra for deg som fyller ditt år, hopp og sprett og spring!! osv. osv. – som man synger i Norge. Og jeg, som jo er fra Norge, er selvfølgelig i ekstase over al sneen, så tak for det. Det betyder lykke når det sner på ens 33 års fødseldag 🙂

  4. Et stort og forsinket tillykke med fødselsdagen 🙂
    Håber du kom godt igennem fejringen, alle kagerne, maden, gæsterne og selvforkælelsen 🙂
    Jeg er heller ikke til sne, men det lysner nu alligevel så smukt op derude 🙂
    Hilsner herfra mit lille blogbo.

Skriv et svar

