Hvad tiden går med

Aaah, vinterferie!

Vi holder fri hele ugen, er taget til det eksotiske Jylland, og hos svigermor sker det magiske, at de voksne ikke længere er i mindretal. Oveni er livet bare så meget lettere, når nogen har støvsuget på forhånd og lagt strategi for måltiderne (hvis der i øvrigt bliver tyst herinde, så er det bare fordi, jeg har ædt mig ihjel i oksehøjreb og ostebord). Og så gider jeg lige pludselig godt være med til at bygge et omrejsende tivoli i LEGO.

Sønneke fremstillede en kraftprøve:

image

Manden sad i dyb koncentration og byggede en karrusel, som også kan vippe til siderne:

image

Og jeg lavede Psyko-pandaens spisebod…:

image

…og en bueskydningsforlystelse:

image

(Om ikke andet har vi vist fået etableret, hvem i familien, der er ‘most likely to succeed’. Og hvem, der bare er indlæggelsesmoden.)

8 thoughts on “Hvad tiden går med

  1. Åh, hvor lyder det som en hyggelig vinterferie I har kørende dér.
    Jeg elsker virkelig dine ord. Skriver du ikke en bog snart, please?

Skriv et svar

