I øvrigt…

…hed aftenens afsnit af Kontant ‘Når vaskemaskinen dør’. Har brugt de sidste ti minutter på at udtænke fortsættelser á la ‘…kommer tørretumbleren til begravelsen.’ Kom så i tanke om de syge lyde, vores egen maskine har lavet de sidste par måneder. ‘…kommer nogen til at æde deres platte jokes i sig.’

…var vi inde og se Sønneke + buddy danse breakdanceafslutningsshow forleden. Hold nu kæft, hvor var de søde. Og dygtige. Og megaseje, som de helt cool dansede deres solo-acts foran en fyldt sal. Jeg har muligvis været verdens stolteste mor siden. Jeg har også muligvis tvunget mine kollegaer til at se videoen.

…var jeg til Anonyme Hemmelige Bloggeres Anonyme Hemmelige Møde sidste weekend, og det er jeg nødt til lige at blære mig med. At drikke hvidvin til det bliver lyst med den slags seje damer, er sgu bloggerfryns lige efter mit hjerte.

…har jeg havekuller som aldrig før. Kombineret med min mands trang til at impulsshoppe hvad som helst, der indeholder eget tag og 2 kvadratmeter græs, er det bare et spørgsmål om tid, før nogen har købt et håndværkertilbud i Fårevejle. En eller anden, stop os.

…er der Hushpuppy på DR K, og den skal jeg lige se færdig. Nu.

6 thoughts on “I øvrigt…

  1. Jeg skal lige høre – Anonyme Hemmelige Bloggeres Anonyme Hemmelige møder – hvordan kommer man med til dem. Lyder som møder lige efter mit hoved.

  2. Pingback: Når anonyme bloggere mødes | nom de mie

Skriv et svar

