Bloggeloggelog

Jamen, der sker ikke så meget. Fx:

  • Har jeg hørt Ballroom Blitz på vej til arbejde ret mange gange, og skal nu hver eneste morgen huske mig selv på IKKE at råbe “Are you ready, Steve?!…” når jeg træder ud af elevatoren.
  • Har ferie i Frankrig som sædvanlig fået mig til at føle, at hvidt brød med obskøne mængder brie og en halv liter vin er det, jeg fortjener. Hver dag.
  • Vækker modeuge noget pinligt hadsk i mig. Mentalt sidder jeg åbenbart stadig på bagerste række med fedtet hår og himler, når poptøserne diskuterer cardigans. Så modent.
  • Har jeg genopdaget gul neglelak. (Det er teenage-Mie helt okay med. Til gengæld nægter hun at iføre sig de nålestribede stumpebukser, jeg købte i et anfald af damethed.)
  • Har jeg lige brugt en fodboldtræning på at skrive det her. Go team!
Som at se kunstgræs gro.

Som at se kunstgræs gro.

4 thoughts on “Bloggeloggelog

  1. Oh, du der har prinsessede døtre. Må de få neglelak på? Hvis ikke, hvad er det gode argument for at mor gerne må have neglelak på, men børn ikke må. Uden at skulle hive den store bog frem om hormoner, giftdampe, børnehjemmet og udvikling frem?
    Og uden at det bliver “fordi jeg sir det”.

    • Ahem… Må indrømme, at de bare plejer at få noget af mit på ind i mellem…
      Hvis jeg ikke tænkte, det var i orden, ville jeg nok bare sige, at det var voksenneglelak. Ligesom andre ting kun er for voksne.
      Men har set, at man et sted på det store internet kan få børneneglelak? Altså noget, der er helt uskadeligt. Og ellers findes neglelak jo i mere eller mindre giftige udgaver.
      Men herhjemme er jeg sgu lidt laissez-faire. Tænker – meget videnskabeligt og empirisk velfunderet, I know – at det er i så små mængder og så sjældent… *flovhedsmor-smiley*

Skriv et svar

