Siden sidst i punktform

  • Fejrede 10-året for første snav med manden i weekenden. Vi var cirka lige så fulde som dengang, så det var alt sammen meget rørende.
  • Mødte overraskende reaktioner på arbejde om mandagen á la ”Drak I jer så bare helt ned? Bare jer to?” Øh… ja? Vi spiste sgu da middag først og alt muligt!
  • Havde faktisk prøvet at få nogle mennesker med i byen, men folk i 30’erne kan man fandme ikke regne med.
  • Blev desuden sidst på aftenen adopteret af en flok søde studerende, så helt alene var vi ikke. Folk i 20’erne kan man godt regne med. Lærte et nyt drukspil og alt muligt.
  • Heldigvis satte manden dog foden ned og trak mig hjem, da værtshuset lukkede, og den muntre flok prøvede at få os med til efterfest. Ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden ham.
  • P.t. er mand og børn taget over til farmor, og jeg prøver desperat at finde ud af, hvordan jeg udnytter tiden bedst muligt. På én gang. Mens jeg samtidig sover en masse og arbejder sent.
  • Indtil videre har jeg ikke udrettet ret meget andet end at være på arbejde, bestille en tandlægetid og spise en masse chips med dip. OG se ‘Hammerslag’.
  • I det mindste skal jeg om lidt med en veninde på fotoudstilling og bagefter til aftenudsalg i Magasin. Så bliver det heller ikke ret meget mere midaldrende.
3 thoughts on “Siden sidst i punktform

  1. Pingback: Sidste nat med remoten | nom de mie

Skriv et svar

