Status p.t.

Hånd stort set ok. I morgen gælder det halloweenfest på skolen, og den trofaste kontaktforælder – deres hengivne skribent – har bagt flagermusekage, indhentet glemte tilmeldinger og færdiggjort Sønbergs zombie-tøj. Prikken over i’et bliver at få hans lillesøstre manipuleret i ens dia de muertos-outfit, der forhåbentlig kan skræmme livet af alle 2. klasserne. (Som regel støtter vi dem naturligvis i at gå forskelligt klædt og udklædt, men helt ærligt: siden jeg var gravid med basserne, har jeg drømt om det halloweenpotentiale, et sæt enæggede tvillinger besidder… Desuden skal de matche min udklædning, og den ved vi jo allesammen er det vigtigste!)

img_0396

6 thoughts on “Status p.t.

  1. Håber din finger er helt klar igen:) Åh, du er sej med så mange udklædninger. Please pretty please vil du ikke vise et billede?? Og selvfølgelig er din udklædning vigtigst:o)

    • Selvfølgelig! Der skete naturligvis ådet, at ene tvilling nægtede at deltage i løjerne… Men min anden datter var en meget fin mini-me. 😉
      (Prøver at finde ud af noget med billeder…)

  2. Jeg er fuldstædig overdrevet vild med den ide!! Hvordan er muligheden for at fylde en elevator med blod, der lige kan åbne bag dem, mens de cykler hypnotisk langsomt på knirkende cykler?

    • Hahaha, for snart 5 år siden sad jeg faktisk til en jordemoder-session på Hvidovre og blev enig med en anden, der også ventede enæggede piger, om, at vi kun var nogle få år og 2 små lyseblå kjoler fra at owne enhver fastelavnsfest…

Skriv et svar

