Nytårsforsætter 2017, version 2.0

  1. Glemme, at jeg hader nytårsforsætter og aldrig har praktiseret dem.
  2. Bruge mindre tid på at læse ligegyldige blogs, jeg dybest set foragter, og som spilder min tid.
  3. Starte til yoga og lade være med at hade mig selv, når jeg ikke får det gjort alligevel/dropper det efter en måned.
  4. Ryge mindre (decideret festrygning er ok).
  5. Bekymre mig mindre.
  6. Læse flere bøger, se evt. pkt. 2.
  7. Skrive mere.
  8. Få set alle sæsoner af Girls.
5 thoughts on “Nytårsforsætter 2017, version 2.0

      • Jamen jeg er vild med din blog og din skrivestil (selvom jeg åbenbart ikke trofast følger med på svar på kommentarer). Og i forlængelse af din præcise beskrivelse af irriterende livsstilsbloggeri, så står jeg helt af, hvis det både handler om kedelig boligindretning og der samtidig mangler nutids-r. Sprogsnob? Ja. Derfor er det en fornøjelse at læse med hos dig!

Skriv et svar

