About last night

Man må jo også gribe i egen barm.

Så siden i går har jeg fået en twitterkonto. Tegnet et 12-ugers abonnement på The New Yorker. (Hvilket alle seriøst burde gøre. Det er rystende billigt!). Og skrevet første kapitel af min samtidsroman.

Okay, det sidste er løgn. Men med et halvt glas rødvin og cirka 350 faste bloglæsere som mine vidner sværger jeg hermed at bruge mere tid på ting, som i hvert fald har potentiale til at underholde og udfordre. Og mindre tid på lort.

6 thoughts on “About last night

    • Ja, for fanden! Ingen er mere samtid end os!

      (Uh, og hvad med titel? Jeg tænker…’Michael Laudrups hænder’? Hvad synes du? Bare giv mig din ærlige mening!)

  1. Og når dit abonnement udløber kan du læse the New Yorker online via dit lokale bibliotek. Det er ganske gratis med Zinio magasiner. Totalt bæredygtigt.

Skriv et svar

