I dag

– har jeg hele tiden Missy Elliott på hjernen. Det er rimelig meget koklokke i baghovedet, kan jeg godt afsløre.

– har jeg taget en temmelig ferskt ferskenfarvet neglelak på. Fortrød, tænkte, det blev bedre efter andet lag, fortrød endnu mere. Hader, når det sker.

– lynpreppede jeg lagkage til weekendens familiefødselsdag, da den skulle lægges sammen med citronfromage (fødselsdagsbarnets ønske – den dreng er simpelthen for vild). Forstår omsider, hvad alle deltagere i Den Store Bagedyst har gennemlevet. Åhgud, bare den sætter sig!

– er jeg stadig sur over, at ingen kunne beslutte sig for, om det stort anlagte hattedameshow sidste weekend tog fuge-s eller genitiv-s. (Enten hedder det Danmarks Indsamling eller også hedder det Danmarksindsamlingen. Men sgu fandme ikke ‘Danmarks Indsamlingen’!)

– skal jeg direkte fra arbejde og til damefødselsdag. Hos en gammel veninde, sammen med ingen, jeg kender. Ville ønske, jeg ikke havde taget ferskenfarvet neglelak på. Men det går nok.

God weekend!

3 thoughts on “I dag

  1. Nej nu må du udgive noget nyt! Blogsbjerg og dig er de eneste blogs jeg tillader mig selv at læse her midt i dette sidste PhD-helvede. Og når du ikke siger noget, så har jeg ikke mange fornøjelser tilbage. Så kommer du ikke med lidt nyt? En hverdags anekdote, en røverhistorie eller hvad med en ny opskrift…. Pretty please ;o)

Skriv et svar

