Og hvad er der så i vejen med det?

Mig: “Jeg er meget vred på kantinen. De skulle egentlig have lavet butter chicken i morgen, men nu har de i sidste øjeblik rykket det til i dag, hvor jeg arbejder hjemme. I stedet er der skibberlabskovs i morgen. Og deres indiske mad plejer at være herregod! Jeg føler mig snydt!”

Manden: “…Vil det sige, at du planlægger dine hjemmearbejdsdage efter menuen i kantinen?”

Mig: “Nej, altså…så ville jeg jo arbejde hjemme om torsdagen, for det er fiskedag, og deres fisk er altid elendig. Men det passer bare ikke så godt at arbejde hjemme om torsdagen, desværre. Til gengæld sørger jeg for at være der om onsdagen, for det er kagedag.”

Manden: “Så du planlægger altså dine hjemmearbejdsdage efter menuen i kantinen?”

Mig: “…

5 thoughts on “Og hvad er der så i vejen med det?

  1. Selvfølgelig planlægger man sine hjemmearbejdsdage efter kantinemenuen! Alt andet ville da være dumt!! Bare ærgerligt at kantinen ikke altid overholder sin del af aftalen!

  2. Hvis der fandtes kantiner og hjemmearbejdsdage i mit liv ville det også være min strategi☺️

Skriv et svar

