Those who can’t do, recommend

1) Åh, men jeg ville sådan øøøønske, at jeg havde en brevkasse. Det er sgu så herligt at dele råd ud til højre og venstre. Eller måske en brevkasseblog? Men sådan en findes jo allerede! Drevet af den viseste kvinde i verden, og placeret lige her. Læser man ikke allerede med hos Brevkassebloggen, bør man starte nu. Nu!

2) Og apropos ting, man ville ønske, man selv var kommet på, så har Klaus Lynggaard bedrevet det her i Information. (Og nej, jeg har ikke nogen sponsoraftaler med den avis, selvom Rune Lykkeberg godt nok er en af mine helte *vinker akavet med psykotisk fan-smil*). Udover at moralen er både fin og rigtig, er det hele så satans godt skrevet, at man bliver fuldkommen glad og tilfreds af at læse det.

3) Og apropos noget, der gør en glad og tilfreds, så var jeg + mand på Cicchetti på Nørrebrogade i fredags. De havde desværre ikke deres berømte blæksprutter på menuen, men ellers var det altsammen meget fint og billigt og italiensk. Og man kan altså sagtens bestille mindre end de 6 retter pr. mand, som tjeneren anbefaler, for der er dejlig meget ost, olivenolie og friture indblandet (sagde det jo, glad og tilfreds), og det mætter altsammen. Jojo.

Skriv et svar

