Siden sidst:

Har jeg været til firmajubilæum og må med en grov omskrivning af et Bumle-citat erklære: ”Jeg vil bare lige sige een ting: Hold jer fra Papirøens cocktails, for de er STÆRKE!!!” (Man må selv forestille sig Lars Hjortshøj-udtalen). Jeg plejer ellers at kunne tage godt fra på alkofronten, men efter to dessert-drinks var jeg pludselig komplet blæst, og mit efterfølgende rendez-vous med to veninder står i en pinlig, pinlig tåge.

Har jeg lidt den tort at skulle til min fætters bryllup i Aalborg dagen efter cocktailmassakren. Med afgang kl. 8.45. Følte mig rimelig frisk, da jeg stod op – efter halvanden times kørsel, not so much. Da vi omsider holdt stille i køen til færgen, åbnede jeg resolut bildøren og brækkede min morgenmad op på asfalten. Bare hvis nogen skulle være i tvivl om, hvilken classy broad jeg er.

Har jeg apropos Biler besluttet at tage børnos med ind og se 3’eren en af de nærmeste dage. Manden er på den årlige lejrskole, hvilket jo betyder, at kapløbet om prisen som Årets Yndlingsforælder er skudt i gang; jeg ser hans sushi-indkøb under mit fravær i weekenden og hæver omgående med en biograftur. At tømme budgetkontoen inden d. 10. i måneden er tilsyneladende en af underdisciplinerne.

Har hvid kaffe været en sveske og anbefalet mig, hvilket har givet et ordentlig ryk i min følgerskare. Jeg har ikke lige fået svaret på kommentarer eller budt ordentlig velkommen, fordi jeg har haft travlt med at kaste op og være til bryllup, men altså: Velkommen til! – *vinker begejstret* – Jeg håber ikke, jeg bliver for stor en skuffelse for jer.

Har jeg som en ægte blogger oplevet noget meget spændende, jeg ikke kan fortælle om endnu – *koket fnisen* – men snart. Jeg er forresten ikke gravid, og jeg har ikke landet nogen former for kontrakter. Jeg er heller ikke på vej ind i et åndssvagt spændende samarbejde med nogen, og faktisk har begivenheden overhovedet ingen relevans for andre end mig selv. Synes bare lige, I skulle vide det.

Har denne formiddag budt på op til flere kollega-historier fra i fredags, inkluderende bl.a. opkast, cykelstyrt, black-out og undskyldnings-sms’er. Åbenbart var det lige efter middagen gået op for nogle, at der var masser af penge tilbage på aftenens konto, og sådan noget kan vi som afdeling åbenlyst ikke håndtere. Vil derfor gerne gentage den tidligere Bumle-advarsel og tilføje et “Tak, spids!

4 thoughts on “Siden sidst:

  1. Jeg ved ikke, om det er Bumle-referancen, men jeg ELSKER det her indlæg! (Jeg kan i øvrigt også anbefale “Disko ormen” hvis man trives med Lars Hjortshøj som kommentarspor i hovedet til sit liv.)

    • Du er sød – lige som jeg sad her og skammede mig lidt over mit mandags-listeindlæg. Tak til Bumle!
      Jeg eeelskede Discoormene, da jeg så den første gang, men den fangede ikke rigtig mine børn… På tide at prøve igen!

    • Hahahaha – “trives med Lars Hjortshøj som kommentarspor i hovedet til sit liv”. Det lyder sg* da egentlig meget hyggeligt.

Skriv et svar

