Hvad jeg lavede i weekenden?

*nynner henført og uendeligt irriterende*  All I ever wanted…all I ever needed…

 

 

(Manden: “Så har vi sgu været i koloen, skat!”

Mig: “Mmmjah, og i forlængelse af det: jeg har engang lovet på bloggen, at hvis jeg nogensinde fik en kolonihave, så ville jeg ALDRIG referere til den som ‘kolonøjseren’.”

Manden: “Er det ellers et ord, folk bruger?”

Mig: “Ja, og det er så vanvittigt nederen.”

Manden: “Jamen… jamen, du kan da ikke bare give mig sådan et ord og så sige, jeg ikke må bruge det! Det er da megagodt!”

Mig: “Jeg er ikke sikker på, vi kan være sammen mere.”)

6 thoughts on “Hvad jeg lavede i weekenden?

  1. Kolonøjseren er så helt og aldeles irriterende – som når jeg (som i øvrigt er ærke jysk) hører vores hovedstad refereret til som “Københavnstrup”.

  2. Tillykke! At have have gør glad! Og apropos dét, bare sig Haven. Der er egentlig ikke nogen grund til kolo eller kolonøjser, hvis du ikke har andre haver at forveksle den med.
    Jeg ønsker jer glæde og græskar, jubel og jordbær.

Skriv et svar

