“Alle faser i livet bliver til nye forbrugsrum”

Faldt over denne her artikel i Berlingske Tidende. Det er ikke altsammen lige genialt, men fx citatet, jeg har brugt i overskriften er sgu ret godt ramt… (Sagde damen, der lige har købt en skrivekop).

 

Reklamer

2 thoughts on ““Alle faser i livet bliver til nye forbrugsrum”

  1. Mægtig interessant. Men alligevel også en sært forherligende måde at beskrive et interviewoffer ..?

    • Jaeh, som sagt, ikke lige genialt det hele, lidt kritisk styring ville ikke have skadet artiklen. Men synes, flere af hendes betragtninger er interessante.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s